ÖZ GEÇMİŞ FORMUÖDoç. Dr. Mustafa KAHYAOĞLU
1.
Prof.Dr. SEVDA KOÇ AKRAN
2.
Öğrenim Durumu:
|
Derece
|
Bölüm/Program
|
Üniversite
|
|
Lisans
|
Sınıf Öğretmenliği
|
İnönü Üniversitesi
|
|
Yüksek Lisans
|
Eğitim Programları ve Öğretim
|
Fırat Üniversitesi (2009)
|
|
Doktora
|
Eğitim Programları ve Öğretim
|
İnönü Üniversitesi (2009-2014)
|
3. Akademik Unvanlar:
2014-
Siirt Üniversitesi-Yrd.Doç.Dr.
2019-Siirt Üniversitesi-Doç.Dr.
2025-Siirt Üniversitesi-Prof.Dr.
4.
Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
4.1.
Yüksek Lisans Tezleri
2025
Bardak
Nazlı, (2025). 3.Sınif Fen Bilimleri Dersinde Frayer Modeli Uygulamasının
Öğrencilerin Kavram Yanılgılarına Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal
Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
Çitırkı
Yavuz, (2025). Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Öğretmenlerin Karşılaştığı Öğrenme
Engelleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim
Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
2024
Şeker
Muhammed İkbal, (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Göre 5.Sınıf
Öğretmenlerinin Öğretim Programı Okuryazarlık Algıları, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
(Devam Ediyor)
Bulut
Esra, (2024). Psikolojik Danışmanların Okullarda Akran Zorbalığına Yönelik
Krize Müdahalede Kullanılan Başa Çıkma Stratejilerinin İncelenmesi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
(Devam Ediyor)
Kara
Mustafa, (2024). 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabındaki Yaşam Becerilerine
İlişkin Öğretmen Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
Sevgin
Emine, (2024). Okul Öncesi Öğretmenlerin Ve Ebeveynlerin Çokkültürlü Yeterlik
Algıları, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri
Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
Yılmaz
Tuba, (2024). 3. Ve 4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Soruların
Math Taksonomisine Göre İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
Al
Sümeyya, (2024). İlkokul 1.2. Ve 3. Sınıflarda Serbest Etkinlikler Dersine
İlişkin Öğretmen Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
Şehin
Muhammed, (2024). Cornell Not Alma Tekniğinin 5. Sınıf Öğrencilerinin
Dilediğini Anlama Becerilerine Ve Akademik Başarısına Etkisi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları Ve Öğretimi
Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)
2023
Akpolat
Ali Haydar, (2023). Türkçe Öğretmen Adaylarının Dinlediğini Anlama Becerilerine
İlişkin Görüşleri: Cornell Not Alma Tekniği Örneği, Siirt Üniversitesi->Sosyal
Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları Ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
(Tamamlandı)
Köker
Çirkin Burcu, (2023). Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenler Ve Yöneticilerin
Rehber Öğretmen/Psikolojik Danışman Hakkındaki Görüşleri, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
(Tamamlandı)
Sadak
Bilek Revan, (2023). Öğretmenlerin Stem Eğitimi Özyeterliliklerine İlişkin
Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim
Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
İş Mesut,
(2023). Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretim Süreçlerinin
İncelenmesi: Öğretmen Ve Veli Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
Işıkdoğan
Şeyma, (2023). Covıd-19 Salgını Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma
Öğretiminde Karşılaştığı Sorunlar, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
2022
Özdemir
Abdulcelil, (2022). Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin
Algıları, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri
Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
2019
Kocaman
Gelir İnci, (2019). Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Dönemdeki
Çocukların Duygusal Zekâ Ve İletişim Becerilerine Etkisi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
(Tamamlandı)
2018
Babaoğlu
Hatice Melike, (2018). 5. Sınıf İngilizce Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin
Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme
Becerilerine Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
Enstitüsü->Eğitim Programları Ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
Epçaçan
Ekrem, (2018). Dönüşümsel Öğrenme Modelinin
6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Eleştirel Düşünme
Eğilimlerine Ve Bilişötesi Farkındalıklarına Etkisi, Siirt
Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
(Tamamlandı)
2017
Bakır
Bahar, (2017). Ortaokul 7. Sınıf Matematik Dersinde Kuantum Öğrenme Modelinin
Öğrencilerin Biliş Ötesi Öğrenme Stratejilerine Ve Problem Çözme Becerilerine
Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri
Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)
5. Yayınlar
5.2 Uluslararası hakemli dergilerde
yayımlanan makaleler.
Yılmaz
Tuba, Koç Akran Sevda (2025). İlkokul
Matematik Ders Kitaplarındaki Soruların Math Taksonomisine Göre
İncelenmesi. International Primary
Education Research Journal, 9(1), 67-95., Doi: 10.38089/İperj.2025.206 (Yayın
No: 98232
Koç
Akran Sevda (2025). Analysis of
Communıcatıonal Differences of Primary School Students With Speech and Language
Disability. International Online Journal
Of Primary Education, 14(1), 15-28., Doi: 10.55020/İojpe.1586996 (Yayın No:
9823213)
Akpolat
Ali Haydar, Koç Akran Sevda (2024).
Investigation Of Turkish Teacher Candidates' Listening Comprehension
Skills Using The Cornell Note-Taking Technique.
Instructional Technology And Lifelong Learning, 5(2), 340-370. (Yayın
No: 9288537)
Koç
Akran Sevda (2024). The Effect Of React
Strategy İn Augmented Reality-Based Applications On Theproblem-Solving Skills
Of Teacher Candidates.
Nternational Journal Of Contemporary Educational Research, 11(4),
571-589., Doi: 10.52380/İjcer.2024.11.4.749 (Yayın No: 9288654)
Koç
Akran Sevda (2024). Perceptions Of
Teacher Candidates About The Concept Of "Education 5.0" Öğretmen
Adaylarının “Eğitim 5.0” Kavramına İlişkin Algıları. Anatolian Journal Of Educational Leadership
And Instruction], 1(16), 16-37. (Yayın No: 9214260)
Koç
Akran Sevda (2023). Determining The 4c
Skills Of Teacher Candidates With The Addıe Model. The Journal Of International Education
Science, 10(37), 75-96. (Yayın No: 873573
Koç
Akran Sevda, Yılmaz Tuba (2023).
Öğretmen Adaylarının Yazı Çemberi Tekniğiyle Öğretim İlke ve Yöntemleri
Dersindeki Temel Kavramlara İlişkin Görüşleri.
Ajer - Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8(2), 90-121. (Yayın No:
8735771)
Koç
Akran Sevda, Şen Gülbahar (2023).
Öğretmen Adaylarının Z Kuşağı Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi:
Bir Metaforik Analiz Çalışması. Anadolu
Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 11(1), 101-129. (Yayın No: 8735714)
Koç
Akran Sevda, Şen Gülbahar (2023).
Öğretmen Adaylarının Z Kuşağı Kavramına İlişkin Algılarının
Belirlenmesi: Bir Metaforik Analiz Çalışması.
Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 11(1), 101-129. (Yayın No:
8735714)
Koç
Akran Sevda (2022). Examination Of
Teacher Candidates Opinions On The Double Major Program By The Learning Process
Model. International Journal Of
Educational Researchers, 13(6), 156-172., Doi: 10.19160/E-İjer.1190947 (Yayın
No: 8081386)
Gürbüztürk
Oğuz, Koç Akran Sevda, Can Esra (2022).
Meslek Lisesi Öğrencilerinin “Uzaktan Eğitim İle Matematik Öğrenme” Kavramına
Yönelik Metaforik Algıları. İnönü
Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 9(18), 10-31. (Yayın No:
8081137)
Gürbüztürk
Oğuz, Koç Akran Sevda, Köker Çirkin Burcu (2021). Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenler ve
Yöneticilerin Rehber Öğretmen/Psikolojik Danışmana İlişkin Metaforik
Algıları. Ajer - Academia Eğitim
Araştırmaları Dergisi, 6(2), 414-430. (Yayın No: 7316037)
Koç
Akran Sevda (2021). Öğretmen Adaylarının
“Hibrit Eğitim” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi
Çalışması. International Journal Of
Humanities And Education, 16(7), 432-463. (Yayın No: 7316081)
Koç
Akran Sevda (2021). Ev Ödeviyle İlgili
Makale ve Tezlerin Sistematik Analizi.
Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 9(1), 74-95. (Yayın No:
7316019)
Koç
Akran Sevda (2021). Sağlık Okuryazarlığı
Üzerine Sistematik Derleme. Uluslararası
Beşeri Bilimler Ve Eğitim Dergisi, 7(15), 143-168. (Yayın No: 7091693)
Gelir
Kocaman İnci, Koç Akran Sevda (2021).
The Effects Of Caricature-Based Applications On The Preschool
Children\U2019s Emotional Intelligence.
Eurasian Journal Of Educational Research, 21(26), 198-230., Doi:
10.14689/Enad.26.9 (Yayın No: 7091670)
Koç
Akran Sevda, Bayrak Fatih (2020).
Flipped Öğrenme Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Teknolojiyi Kullanma
Becerilerine Ve Akademik Başarılarına Etkisi.
Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 8(2), 90-113. (Yayın No:
6716461)
Koç
Akran Sevda (2020). Yeni Öğretmenler
Odası Tasarımı Modeline Yönelik Öğretmen Görüşleri. Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(2),
18-30. (Yayın No: 6660410)
Koç
Akran Sevda, Bayrak Fatih (2020).
Flipped Öğrenme Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Problem Çözme
Becerilerine Etkisi. Uluslararası Eğitim
Bilim Ve Teknoloji Dergisi, 6(2), 128-156., Doi: 10.47714/Uebt.738920 (Yayın
No: 6660609)
Koç
Akran Sevda (2020). Porphyrios Ağaç
Temelli Uygulamalarla Öğretim İlke Ve Yöntemleri Dersindeki Temel Kavramların
Öğretimi. Nwsa Academic Journals, 15(4),
99-118., Doi: 10.12739/Nwsa.2020.15.4.1c0702 (Yayın No: 6660706)
Koç
Akran Sevda, Kocaman Gelir İnci (2020).
Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarınıniletişim
Becerilerine Etkisi. Sınırsız Eğitim ve
Araştırma Dergisi, 5(2), 125-148., Doi: 10.29250/Sead.721829 (Yayın No:
6660567)
Koç
Akran Sevda (2020). Okul Gelişim Modeli
Projesinden Beklentiler: Okul Yöneticilerinin Görüşleri. Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi,
8(1), 1-17. (Yayın No: 6660439)
Koç
Akran Sevda, Yıldız Vildan (2020).
Sosyal Etkinlikler Modülüyle Öğrencilere Kazandırılan Değerler:Öğrenci
Görüşleri1. Uluslararası Beşeri Bilimler
Ve Eğitim Dergisi, 6(14), 569-593. (Yayın No: 6660762
Koç
Akran Sevda,Bakır Bahar (2019).
Öğretmenlerin Duygusal Zekâlarıyla Öz Yeterlilikleri Arasındaki
İlişki. Akademik Bakış Dergisi(75),
157-173. (Yayın No: 5909423
Koç
Akran Sevda, Kocaman İnci (2019).
Görselleştirmeye Dayalı Etkinliklerin Okul Öncesi Çocuklarinin
Duygusalzeka Düzeyine Etkisi. Eğitim
Kuram Ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 5(1), 113-123. (Yayın No: 5909528)
Koç
Akran Sevda, Gürbüztürk Oğuz (2019).
Effect Of Layered Curriculum İn Problem Solving Skills Of Students
İnscience And Technology Course.
International Journal Of Educational Methodology, 5(1), 135-150. (Yayın
No: 4917469)
Koç
Akran Sevda, Kocaman Gelir İnci (2019).
Okul Öncesi Çağdaş Yaklaşımlarının Okul Öncesieğitim Programına
Yansıması: Öğretmen Görüşleri. Akademik
Sosyal Araştırmalar Dergisi(34), 269-280., Doi: 10.16990/Sobider.4809 (Yayın
No: 4856939
Koç
Akran Sevda, Üzüm Burhan (2018). The
Effect Of The Layered Curriculum On The 6th Grade Students’ Learningstyles İn
Science Lesson. International Journal Of
Educational Methodology, 4 (3), 141-152., Doi: 10.12973/İjem.4.3.141 (Yayın No:
4682581)
Kazu
İbrahim Yaşar, Koç Akran Sevda (2018).
5. Ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme stilleri ile Akademik Başarıları arasındaki
İlişki (Malatya ve Elazığ İli Örneği).
Curr Res Educ (2018), 4(2), 62-85. (Yayın No: 4917544)
5.3. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:
& Türkiye
Yüzyılı Maarif Modeli: İncelemeler Ve Yansımalar I, Bölüm Adı:(Öğrenci Profili)
(2025)., Gürbüztürk Oğuz,Koç Akran Sevda,
Vizetek Yayıncılık, Editör:Orhan Karsak Hanife Gülhan, Şan İsmail, Basım
Sayısı:1, Sayfa Sayısı 24, Isbn:978-625-5711-45-8, Türkçe(Bilimsel Kitap)
(Yayın No: 9823233)
& Düşünme
Becerileri Ve Öğretimi, Bölüm Adı:(Öğrenme Ve Düşünme Stilleri) (2025)., Koç
Akran Sevda, Pegem Akademi, Editör:Korkmaz İsa, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı
18, Isbn:978-625-57104-61-0, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9823238)
& Düşünme
Becerileri Ve Öğretimi, Bölüm Adı:(Düşünme Stillerinin Sınıflandırılması)
(2025)., Koç Akran Sevda, Pegem Akademi,
Editör:Korkmaz İsa, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 23, Isbn:978-625-57104-61-0,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9823244)
& Dıjıtal
Eğıtım Iı, Bölüm Adı:(Eğitim Ve Artırılmış/Sanal Gerçeklik) (2024)., Koç Akran
Sevda, Eğitim Yayınevi, Editör:Yurdakal
İbrahim Halil, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 39, Isbn:978-625-6251-14-4,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9314654)
& 21.
Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim Ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Bölüm
Adı:(Kuantum Öğrenme Modeli) (2022)., Gürbüztürk Oğuz, Koç Akran Sevda, Pegem Akademi, Editör:Gültekin Mehmet, Yazar
Taha, Oral Behçet, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 671, Isbn:978-625-8325-40-9,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8088713)
& Öğretim
Teknolojileri, Bölüm Adı:(E-Öğrenme Ve Öğrenci Nitelikleri) (2022)., Koç Akran
Sevda, Eğiten Kitapevi, Editör:Ersoy
Mustafa, Yüksel Kayahan Didem, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 347,
Isbn:978-625-8297-96-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8089088)
& Öğretim
İlke Ve Yöntemleri, Bölüm Adı:(Öğretim Yöntemleri) (2022)., Koç Akran
Sevda, Nobel Akademik Yayıncılık,
Editör:Kozikoğlu İshak, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 369, Isbn:978-625-427-557-9,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8088811)
& Öğretim
Teknolojileri, Bölüm Adı:(Yapay Zekâ (Aı) +Eğitim) (2022)., Koç Akran
Sevda, Eğiten Kitapevi, Editör:Ersoy
Mustafa, Yüksel Kayahan Didem, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 347, Isbn:978-625-8297-96-6,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8089056)
& A
Multidisciplinary Perspectives In Social And Educatıonal Scıences, Bölüm
Adı:(Teachers' Perceptions Regardıng The "Live Lesson" Concept: A
Metaphor Analysıs Study) (2021)., Koç Akran Sevda, İksad Publishing House, Editör:Mustafa
Kahyaoğlu, Safa Acar, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 41, Isbn:978-625-8061-95-6,
İngilizce(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 7338072)
& Ipcedu
-E Kitap, Bölüm Adı:(Öğretmenlerin “Yetişkin Eğitimi” Kavramına İlişkin
Metaforik Algıları) (2020)., Gürbüztürk Oğuz, Koç Akran Sevda, Topuz
Mustafa, Pegem A
Akademi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 15, Isbn:978-625-7228-61-9,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 6660995)
& Eğitim
Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Bölüm Adı:(Ters-Yüz Sınıflarda ( Flipped
Classrooms) Alfakuşağı.) (2018)., Koç Akran Sevda, Ivpe, Editör:Harun Şahin,Abidin Temizer,
Marijan Premovıć, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 20, Isbn:978-9940-540-38-8,
Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4707982)
& Öğretimilke
Ve Yöntemleri, Bölüm Adı:(Öğretim Modelleri Ve Stratejileri) (2018)., Koç Akran
Sevda, Asos Yayınları, Editör:Mehmet Nuri Gömleksiz, Basım Sayısı:2, Sayfa
Sayısı 351, Isbn:978-605-2132-81-4, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4925874)
& Eğitim
Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Bölüm Adı:(Y Kuşağından Z Kuşağına
Geçişte Stem Eğitimi) (2018)., Koç Akran Sevda,
Gece Kitaplığı, Editör:Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Basım Sayısı:1,
Sayfa Sayısı 51, Isbn:978-605-288-614-4, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No:
4743600)
5.4 Uluslararası
Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (Proceedings) Basılan
Bildiriler :
Ë Gürbüztürk O., Koç,
S. Ve Üner., Z.İ (2016). Why Using Upright Basic Scrıit?: Teacher
Perceptions. 5th International Congress On Curriculum And Instruction (ICCI –
2017). Marmaris/Muğla.
Ë Koç, S. Ve Kocaman, İ.
(2017).The Effect Of Caricature Based Learning-Teaching Approach On Pre-School
Students’ Speaking And Listening Skills. 5th International Congress On Curriculum
And Instruction (ICCI – 2017). Marmaris/Muğla.
Ë Akran, S.K Ve Deniz, S.
(2017). Cognıtive
Structures On “Auntıic Learnıng” Of Students Of The Department
Of Child Development Through Word Associatıon Test. International
Social Sciences And Education Conference (ISSEC2017, 19-23 October, 2017-ANTALYA.
Ë Akran, S.K Ve Kocaman, İ.
(2017). Reflection Of Pre-School Modern Approaches To Pre-School Education
Program: Teacher’s Opinions. International Conference On Multidisciplinary, Science,
Engineering And Technology (IMESET’17) October 27-29, 2017, Bitlis.
Ë Akran, S.K Ve Kocaman,
İ. (2017). The Effects Of Play-Based Teaching Approaches To Pre-School Students
'Learning Choices. International Conference On Multidisciplinary, Science, Engineering
And Technology (IMESET’17) October 27-29, 2017, Bitlis.
Ë Koç, S. Ve Aşiroğlu,
S. (2017). Yazı Çemberi
Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi YEAUK 2017: Uluslarası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim
Araştırmaları Ve Uygulamaları Kongresi, Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi,
Marmara Üniversitesi, ÜNDER İşbirliğiyle, 19-20 Mayıs, 2017, İstanbul.
Ë Aşiroğlu, S Ve. Koç,
S. (2017). Öğretim İlke
Ve Yöntemleri Dersi İle İlgili Kavramlara Yönelik Eğitim Fakültesi
Öğrencilerinin Algıları: Fenomolojik Bir Araştırma YEAUK 2017: Uluslarası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları Ve
Uygulamaları Kongresi, Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Marmara
Üniversitesi, ÜNDER İşbirliğiyle, 19-20 Mayıs, 2017, İstanbul.
Ë Koç, S. Ve Aşiroğlu,
S. (2017). Öğretmenlerin Stem Eğitimi Ve Yapılandırmacı Eğitim Anlayışına
Yönelik Algıları: Yapılandırmacı Eğitim Anlayışı Stem Eğitimine Hazırlık Mıdır? Uluslararası
Öğretmen Eğitimi Ve Akreditasyon Kongresi. EPDAD – Yıldız Teknik Üniversitesi
Eğitim Fakültesi – Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakülltesi İşbirliğiyle,
19-21 Mayıs 2017.
Ë Aşiroğlu, S Ve. Koç,
S. (2017). Öğretmenlerin Stem Eğitimi Konusundaki Hazırbulunuşlukları. Uluslararası
Öğretmen Eğitimi Ve Akreditasyon Kongresi. EPDAD – Yıldız Teknik Üniversitesi
Eğitim Fakültesi – Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakülltesi İşbirliğiyle,
19-21 Mayıs 2017.
Ë Koç, S. Ve Özdemir
E., (2016). The Vıews Of Teachers On Questıons That Are Included In
Educatıonal Inmatıcs Network Module And Questıons Asked. 4. Uluslararası
Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016) (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:3297626).
Ë Gürbüztürk O., Koç ,S.
Ve Özdemir E., (2016). The Effect Of Writing Techniques İn Quantum
Learning Model On The Critical Thinking Tendency Of Prospective Teachers.
. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi (Iccı/Epok-2016) (Özet
Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3297838).
Ë Koç, S.Ve Özdemir E.
(2016). Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Öğretmen Adaylarının Konuşma
Kaygılarına İlişkin Görüşleri. Fourth International Instructional Technologies &
Teacher Education Symposium (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3297291).
Ë Koç , S., Üner, Z.İ.
(2016). Danışman Öğretmenlerin, Danışman Eğitimi Ve Aday Öğretmen
Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri. Fourth International
Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (Özet Bildiri/Sözlü
Sunum)(Yayın No:3297291).
Ë Koç, S.Ve Akran, K.
(2016). Aday Öğretmenlik Eğitimine İlişkin Danışman Öğretmen
Algıları: Fenomenografik Bir Araştırma 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC
CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION.Innovations And Challenges
Of Teacher Education Sustainable Development Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet
Keleş Eğitim Fakültesi-12-14 Mayıs-2016-KONYA.
Ë Koç , S. (2015).
Ortaokul Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri.. Iı.Ulusal
(Uluslarası Katılımlı) Değerler Eğitimi Kongresi. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304672).
Ë Koç, S. Ve Epçaçan,
E. (2015). Öğretmen Adaylarının, Kuantum Öğrenme Tekniklerini Kullanma
Becerilerine İlişkin Görüşleri.. 3. Uluslararası Eğitim Programları Ve
Öğretim Kongresi: Yükseköğretimde Program Çalışmaları. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304629
Ë Koç ,S., Ş., Atila
Ve Bakır, B. (2015). İngilizce Dersinde Basamaklı Öğretim
Programının 8.Sınıf Öğrencilerinin Biliş Ötesi Farkındalığına Etkisi.. 3.
Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi: Yükseköğretimde Program
Çalışmaları. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304652)
Ë Gürbüztürk O.,,Koç ,S., Babaoğlu,
H.B(2015). İngilizce Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin 7.Sınıf
Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi.. Uluslararası Eğitim
Programları Ve Öğretim Kongresi: Yükseköğretimde Program Çalışmaları. (Özet
Bildiri/)(Yayın No:2304606)
Ë Koç , S., Ve Deniz
Tavukçu, S. (2015). Allosterik Öğrenme Modelindeki Eğitim Durumlarının
Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.. Iıı.Uluslar Arası İlkokul
Eğitimi Konferansı. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304696).
Ë Koç, S. (2015). The
Evaluatıon Of Teacher Candıdates’ Usıng The Skılls Of Crıtıcal Thınkıng
Strategıes. International Teacher Education Conference (Tam Metin Bildiri/)(Yayın
No:2304513).
Ë Gürbüztürk O., Ve Koç,
S. (2011). İlköğretim Öğretmenlerinin Kuantum Öğrenme Modelini Kullanma
Becerilerinin Değerlendirilmesi. I.Uluslararası Eğitim Programları Ve
Öğretim Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1264196).
Ë Arıbaş, S., Camuzcu Ve S,
Koç ,S. (2011). Öğretmen Yetiştiren Programların Özel Alan
Yeterliliklerine Göre Değerlendirilmesi.. I. Uluslararası Eğitim
Programları Ve Öğretimi Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1264197)
Ë Gürbüztürk O., Ve Koç,
S. (2010). 21.Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık
Becerilerinin Değerlendirilmesi. 19.Eğitim Bilimler Kurultayı, 69-70. (Özet
Bildiri/)(Yayın No:1264536)
5.5.
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler :
Á Koç Akran Sevda
(2020). Türkiye’deki Z Kuşakların
Eğitiminde Ailenin Rolü: Jeanjacques Rousseau’nun “Emile Ya Da Eğitim Üzerine”
Örneği. Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6(2), 79-100., Doi:
Https://Doi.Org/10.31463/Aicusbed.731696 (Kontrol No: 6763054)
Á Koç Akran Sevda
(2019). 1924-2009 Tarihleri Arasında
Atatürkçülük Ve Türk Kültürü Konularının sosyoloji Dersindeki Yeri. Ege Eğitim Dergisi, 20(1), 223-243., Doi:
10.12984/Egeefd.465049 (Kontrol No: 5909483)
Á Koç Akran
Sevda,Babaoğlu Melike (2019). İngilizce
Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin eleştirel Ve Problem Çözmeye
Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerineetkisi1.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 38(1), 73-97., Doi:
10.7822/Omuefd.465620 (Kontrol No: 5909729)
Á Koç Akran
Sevda,Yavuz Şengül, Bakır Bahar (2019).
Ingilizce Dersinde Basamaklı Ogretim Programının 8. Sınıf Öğrencinin
Bilis Ötesi farkındalığına Etkisi.
Akdeniz Eğitim Arastirmalari Dergisi, 13(28), 107-125., Doi:
10.29329/Mjer.2019.202.6 (Kontrol No: 5909785)
Á Bakır Bahar,Koç
Akran Sevda (2019). Ortaokul 7. Sınıf
Matematik Dersinde Kuantum Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Biliş Ötesi Öğrenme
Stratejilerine Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesieğitim
Fakültesi Dergisi, 19(1), 67-85., Doi: 10.17240/Aibuefd.2019.19.43815-441478
(Kontrol No: 4908350)
Á Koç Akran Sevda, Keskin
Süleyman,Yücel Sümeyye (2019). Öğretim
Üyelerinin Kullandığı Beden Dilinin öğrenme-Öğretme Süreçlerine Katkıları. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler
Dergisi(17), 403-424. (Kontrol No: 4917649)
Á Koç Akran Sevda, Koyuncu
Abdurrahman (2018). The Hidden
Curriculum Of A School According To Teachers Andstudents. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi,
4(2), 73-89. (Kontrol No: 4791933)
Á Koç Akran Sevda, Özdemir
Elham (2018). Eğitim Bilişim Ağı (Eba)
Ders Modülünde Yer Alan Sorular İleteog Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine
Yönelik Öğretmengörüşleri. Harran
Education Journal, 3(2), 14-26., Doi: 10.22596/2018.0302.14.26 (Kontrol No: 4682516)
Á Koç Akran Sevda, Epçaçan
Ekrem (2018). The Effectiveness Of The
Transformational Learningmodel On The Critical Thinking Tendency And On The
Meta-Cognitive Awareness Of The Students İn The 6thgrade Science Course. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen Ve
Matematik Eğitimi Dergisi (Efmed), 12(2), 538-571., Doi:
10.17522/Balikesirnef.506469 (Kontrol No: 4682853)
Á Aşiroğlu Sevim, Koç
Akran Sevda (2018). Öğretmen Adaylarının
Ders Planlarının Ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi. Kafkas Üniversitesi, E – Kafkas Eğitim
Araştırmaları Dergisi,, 5(3), 1-13., Doi: 10.30900/Kafkasegt.442694 (Kontrol
No: 4915872)
Á Koç Akran Sevda, Aşiroğlu
Sevim (2018). Yazı Çemberi Tekniğinin
Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Dergisi, 5(10), 35-48., Doi: 10.29129/İnujgse.439757 (Kontrol No: 4789439)
Á Koç Akran Sevda, İş
Üner Zehra (2018). Danışman
Öğretmenlerin Danışman Eğitimi Ve Aday Öğretmen Yetiştirme sürecine İlişkin
Görüşleri. Kastamonu Education Journal,
26(5), 1723-1736., Doi: 10.24106/Kefdergi.2480 (Kontrol No: 4682383)
Á Koç Akran Sevda, Kocaman
İnci (2018). Öğretmenlerin Ve Velilerin
Okul Öncesi Eğitimkurumlarındaki Veli Toplantılarına İlişkin Algıları. Uluslararası Eğitim Bilim Ve Teknoloji
Dergisi, 4(2), 97-110. (Kontrol No: 4922393)
Á Koç Akran Sevda, Acıdemir
Merve, Uludağ Şevval (2018). Üniversite
Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları. E – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi,
5(2), Doi: 10.30900/Kafkasegt.441228 (Kontrol No: 4917918)
Á Koç Akran Sevda, Kocaman
İnci (2018). Oyun Tabanlı
Öğrenme-Öğretme Modelinin Okul Öncesi çocuklarının Öğrenme Tercihlerine
Etkisi. Gefad / Gujgef, 38(2), 515-533.
(Kontrol No: 4682022)
Á Koç Akran Sevda, Kocaman
İnci (2018). Karikatüre Dayalı Öğrenme-
Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin konuşma ve Dinleme Becerilerine
Etkisi. E-Uluslararası Eğitim araştırmaları
Dergisi, 9(2), 105-122., Doi: 10.19160/İjer.384847 (Kontrol No: 4682673)
Á Gürbüztürk Oğuz, Koç
Akran Sevda, İş Üner Zehra (2018). Neden
Dik Temel Yazı?: Öğretmen Algıları.
Ajesı - Anadolu Journal Of Educational Sciences Internationa, 8(2),
199-237., Doi: 10.18039/Ajesi.454652 (Kontrol No: 4681334)
Á Koç Akran Sevda
(2018). The Effect Of The Applıcatıon Of
Layered Currıculum On The Metacognıtıon Awareness Of Students In The 6th Class
Scıence And Technology Lesson. Anadolu Eğitim
Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 6(1), 1-25. (Kontrol No: 4312106)
Á Koç Akran Sevda, Özdemir Elham (2018). Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Öğretmen
Adaylarının Konuşma kaygılarına İlişkin Görüşleri. The Journal Of International Lingual, Social
And Educational Sciences, 4(1), 38-49. (Kontrol No: 4682232)
Á Koç Akran Sevda, Babaoğlu
Melike (2017). Comparative Assessment Of
Allosterıc Learnıng Modeland 5e Model Process Steps. International Journal Of Recent Scientific
Research, 8(12), 22670-22673., Doi: 10.24327 (Kontrol No: 4165145)
Á Koç Sevda, Çelik
Abdulaziz (2017). Ortaokullarda Örtük
Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
Dergisi (Gefad), 37(2), 711-735. (Kontrol No: 3978278)
Á Koç Akran Sevda, Epçaçan
Ekrem (2017). Öğretmen Adaylarının
Kuantum öğrenme Tekniklerini Kullanma becerilerine İlişkin Görüşleri. Current Research İn Education, 3(2), 66-80.
(Kontrol No: 3978661)
Á Koç Sevda, Akran
Koray (2017). The Perceptions Of
Supervising Teachers On Theprospective-Teacher Training: A
Phenomenographicresearch. International
Journal Of Human Sciences (Jhs), 14(1), 976-986., Doi: 10.14687/Jhs.V14i1.4167
(Kontrol No: 3977468)
Á Koç Sevda
(2016). The Influence Of Flipped
Learning On Attitudes Of Students Towards Technology İn 8th Grade Math
Lesson. International Journal Of
Humanities And Social Science Invention, 5(11), 61-68. (Kontrol No: 3328091)
Á Koç Sevda
(2016). Ortaokul Öğretmenlerinin
Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri.
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(1), 377-396. (Kontrol
No: 3291042)
Á Gürbüztürk
Oğuz,Koç Sevda,Hatice Melike Babaoğlu (2016).
The Effect Of Allosteric Learning Model On The Problem Solving Skills Of
7th Grade Students İn English Courses.
Journal Of Education And Future.(9), 67-82. (Kontrol No: 2305039)
5.6. Ulusal Bilimsel
Toplantılarda Sunulan Ve Bildiri Kitaplarında Basılan Bildiriler:
a
Gürbüztürk O.,, Koç ,S. (2015). Ortaokul 6.7.8 Sınıf Öğretim
Programlarında Yer Alan Etkinliklerin Öğrencilerin Duygusal Zekalarına
Katkısı. 3.Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi (Özet
Bildiri/)(Yayın No:1266955).
a
Gürbüztürk O.,, Koç ,S. (2012). Öğretmen Adaylarının
"Kişisel Ve Mesleki Değerler-Mesleki Gelişim" Yeterlik Alanına Sahip
Olma Düzeylerini Değerlendirilmesi.. Iı.Ulusal Eğitim Programları Ve
Öğretim Kongresi, 246-248. (Özet Bildiri/)(Yayın No:1266951).
a
Gürbüztürk O.,, Koç ,S. (2010). 21. Yüzyılda Öğretmen
Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Becerilerinin
Değerlendirilmesi. 19.Eğitim Bilimler Kurultayı (Özet Bildiri/)(Yayın
No:1264529).
a
Merter F.,, Koç ,S. (2010). İlköğretim Öğretmenlerinin Bilgi
Toplumu Eğitimi Konusundaki Tutumları.. 9.Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu,
524-528. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:1266948).
a
Gürbüztürk O.,, Koç ,S. (2010). İlköğretim Öğretmenlerinin 5e
Modelini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi. Mehmet Akif Ersoy
20.Eğitim Bilimler Kurultayı, 114-115. (Özet Bildiri/)(Yayın No:1266950).
a
Koç ,S., Kerimgil S. (2007). Anadolu Öğretmen Liselerinde Örtük
Programa İlişkin Öğretmen-Öğrenci Görüşleri. 16.Ulusal Eğitim
Bilimler Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1264511).
6. Sanat ve tasarım etkinlikleri :
T Ulusal, Sergiler/Karma
sergiler /, 05.05.2016-05.05.2016, Siirt Üniversitesinde Materyal Tasarım
Sergisi, Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, (No: 122579)
T “Eğitimle Büyüyen İyilik
Kızılayla Güç Bulur” Temalı Farkındalık Etkinliği Düzenlendi.
7. Sertifika
Í Yükseköğretimde
Dijital Dönüşüm Projesi, Akademik personellerin hizmetine açılan Dijital Çağda
Yükseköğretimde Öğrenme ve Öğretme dersinin amacı dijital teknolojilerin
eğitimde kullanımına yönelik farkındalık yaratmak ve bazı yeni eğitsel
uygulamaları tanımaktır., Siirt Üniversitesi, Sertifika, 19.11.2018 -06.01.2019
(Ulusal)
Í Yükseköğretimde
Kalite Güvence Sistemi Eğitimi, Dicle
Kalkınma Ajansı (Sözleşme No:TRC3/17/TD0006) 2017 yılı teknik destek programı
çerçevesinde, Siirt Üniversitesi’xxne Yükseköğretimde Kalite Güvence Sistemi
projesi kapsamında DAMS EĞİTİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ firması tarafından
”Yükseköğretimde Kalite Güvence Sistemi Eğitimi” vermiştir., Siirt
Üniversitesi, Sertifika, 19.03.2018 -21.03.2018 (Ulusal)
8.Son iki
yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki
tabloyu doldurunuz.
LİSANS VE YÜKSEK LİSANS DERSLERİ
|
YIL
|
SINIF
|
DERSİN ADI
|
BÖLÜM
|
DERS SAATİ
|
|
|
(2014-2015)
|
2
|
Bilimsel araştırma yöntemleri
|
SINIF ÖĞR.
|
2
|
|
|
(2014-2015)
|
2
|
Öğretim ilke ve yöntemleri
|
SINIF ÖĞR.
|
15
|
|
|
(2014-2015)
|
2
|
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarım
|
MAT.+SINIF ÖĞR.
|
8
|
|
|
(2014-2015)
|
1
|
Eğitim psikolojisi
|
SINIF ÖĞR.
|
6
|
|
|
(2014-2015)
|
4
|
Program geliştirme
|
SOSYAL BİLG.
|
4
|
|
|
(2014-2015)
|
4
|
Öğretmenlik uygulaması
|
SINIF ÖĞR.
|
1
|
|
|
(2014-2015)
|
4
|
Program geliştirme
|
SOSYAL BİLG.
|
4
|
|
|
(2014-2015)
|
2
|
Öğretim ilke ve yöntemleri
|
SINIF ÖĞR.
|
15
|
|
|
(2015-2016)
|
2
|
Öğretim Teknolojileri ve Materyal tasarım
|
SINIF Ö+TÜRKÇE
|
16
|
|
|
(2015-2016)
|
2
|
Öğretim İlke ve Yöntemleri
|
SINIF ÖĞR.
|
12
|
|
|
(2016-2017)
|
2
|
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarım
|
SINIF ÖĞR.
|
8
|
|
|
(2016-2017)
|
1
|
Eğitim psikolojisi
|
SINIF ÖĞR.
|
6
|
|
|
2017-2018
|
2
|
Öğretim ilke ve yöntemleri
|
MAT ÖĞR+FEN BİLGİSİ ÖĞR.
|
9
|
|
|
2017-2018
|
1
|
Eğitim Bilimlerine Giriş
|
SINIF ÖĞR.
|
6
|
|
|
2017-2018
|
1
|
Eğitim psikolojisi
|
SOSYAL BİLGİLER ÖĞR.
|
6
|
|
|
2024-2025
|
|
Eğitimde Drama
|
|
6
|
|
|
2025-2026
|
|
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
|
ORTAK
|
4
|
|
|
2025-2026
|
|
Eğitimde Drama
|
ORTAK
|
6
|
|
|
YÜKSEK LİSANS
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Çağdaş Öğrenme ve Öğretme Kuramları
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Tez hazırlık
|
Yüksek Lisans
|
4
|
|
|
(2014-2015)
|
|
yetişkin eğitimi
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Eğitimde ölçme teknikleri
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Program Geliştirmenin Temelleri
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Çağdaş öğrenme kuramları
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Tez hazırlık
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Eğitimde Yeni Yönelimler
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Yetişkin Eğitimi
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2014-2015)
|
|
Uzmanlık alan dersi
|
Yüksek Lisans
|
8
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Yüksek lisans tez çalışması
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Yüksek lisans tez hazırlık II
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Eğitim, Rem Ve Sosyal Değişme
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Eğitimde Yeni Yönelimler
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Uzmanlık Alan II
|
Yüksek Lisans
|
8
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Eğitimde Ölçme Teknikleri
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Yüksek Lisans Semineri
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2015-2016)
|
|
Tez Danışmanlığı
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2016-2017)
|
|
Eğitimde Ölçme Teknikleri
|
Yüksek Lisans
|
3
|
|
|
(2016-2017)
|
|
Uzmanlık Alan
|
Yüksek Lisans
|
8
|
|
|
(2016-2017)
|
|
Tez Danışmanlığı
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2016-2017)
|
|
Yüksek Lisans Semineri
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
(2016-2017)
|
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
2017-2018
|
|
Eğitim İstatistiği
|
Yüksek Lisans
1
|
3
|
|
|
2017-2018
|
|
Uzmanlık Alan
|
Yüksek Lisans
|
8
|
|
|
2017-2018
|
|
Tez Danışmanlığı
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
2017-2018
|
|
Yüksek Lisans Semineri
|
Yüksek Lisans
|
1
|
|
|
2017-2018
|
|
Eğitim İstatistiği
|
Tezli Yüksek
Lisans Iı.Öğretim
Eğitim Yönetimi Ve Tefttişi
Anabilim Dalı
|
3
|
|
|
2025-2026
|
|
Eğitimde Yeni Yönelimler Sorunları
|
|
3
|
|
|
2025-2026
|
|
Değerler Eğitimi
|
|
|
|