Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı
Telefon (0484) 212-3116 / 3116
Kurumsal E-Posta sevdakc  siirt.edu.tr
E-Posta sevdakc  gmail.com
Web
Açıklama
Güncelleme23.01.2021 20:58:31

Prof.Dr. SEVDA KOÇ AKRAN

  • Görev
  • Dosyalar
  • Çalışmalar
Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi

 

ÖZ GEÇMİŞ FORMUÖDoç. Dr. Mustafa KAHYAOĞLU

 

 

1.         Prof.Dr. SEVDA KOÇ AKRAN

2.       Öğrenim Durumu:

Derece

Bölüm/Program

Üniversite

Lisans

Sınıf Öğretmenliği

İnönü Üniversitesi

Yüksek Lisans

Eğitim Programları ve Öğretim

Fırat Üniversitesi (2009)

Doktora

Eğitim Programları ve Öğretim

İnönü Üniversitesi (2009-2014)

3.       Akademik Unvanlar:

2014- Siirt Üniversitesi-Yrd.Doç.Dr.

2019-Siirt Üniversitesi-Doç.Dr.

2025-Siirt Üniversitesi-Prof.Dr.

4.  Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

4.1. Yüksek Lisans Tezleri

2025                                                                                                                                     

Bardak Nazlı, (2025). 3.Sınif Fen Bilimleri Dersinde Frayer Modeli Uygulamasının Öğrencilerin Kavram Yanılgılarına Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)                                           

                                                                                                                                                                                            

Çitırkı Yavuz, (2025). Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Öğretmenlerin Karşılaştığı Öğrenme Engelleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

                                                                      

2024                                                              

 

Şeker Muhammed İkbal, (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Göre 5.Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Programı Okuryazarlık Algıları, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)                                                                

 

Bulut Esra, (2024). Psikolojik Danışmanların Okullarda Akran Zorbalığına Yönelik Krize Müdahalede Kullanılan Başa Çıkma Stratejilerinin İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

                                                                      

Kara Mustafa, (2024). 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabındaki Yaşam Becerilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

                                                                      

Sevgin Emine, (2024). Okul Öncesi Öğretmenlerin Ve Ebeveynlerin Çokkültürlü Yeterlik Algıları, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

                                                                      

Yılmaz Tuba, (2024). 3. Ve 4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Soruların Math Taksonomisine Göre İncelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

                                                                      

 

Al Sümeyya, (2024). İlkokul 1.2. Ve 3. Sınıflarda Serbest Etkinlikler Dersine İlişkin Öğretmen Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

                                                                      

Şehin Muhammed, (2024). Cornell Not Alma Tekniğinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Dilediğini Anlama Becerilerine Ve Akademik Başarısına Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları Ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Devam Ediyor)

 

                                                                      

2023                                                              

 

Akpolat Ali Haydar, (2023). Türkçe Öğretmen Adaylarının Dinlediğini Anlama Becerilerine İlişkin Görüşleri: Cornell Not Alma Tekniği Örneği, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları Ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

Köker Çirkin Burcu, (2023). Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenler Ve Yöneticilerin Rehber Öğretmen/Psikolojik Danışman Hakkındaki Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

Sadak Bilek Revan, (2023). Öğretmenlerin Stem Eğitimi Özyeterliliklerine İlişkin Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

                                                          

İş Mesut, (2023). Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi: Öğretmen Ve Veli Görüşleri, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

                                                                      

Işıkdoğan Şeyma, (2023). Covıd-19 Salgını Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaştığı Sorunlar, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

                                                                      

2022                                                              

 

Özdemir Abdulcelil, (2022). Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılığına İlişkin Algıları, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

                                                                      

2019                                                              

 

Kocaman Gelir İnci, (2019). Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Duygusal Zekâ Ve İletişim Becerilerine Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

                                                                      

2018                                                              

 

Babaoğlu Hatice Melike, (2018). 5. Sınıf İngilizce Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Programları Ve Öğretimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

                                                                      

Epçaçan Ekrem, (2018). Dönüşümsel Öğrenme Modelinin  6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Ve Bilişötesi Farkındalıklarına Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

                                                                      

2017                                                              

 

Bakır Bahar, (2017). Ortaokul 7. Sınıf Matematik Dersinde Kuantum Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Biliş Ötesi Öğrenme Stratejilerine Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

5. Yayınlar

 

5.2 Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler.

œ Yılmaz Tuba, Koç Akran Sevda (2025).  İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Soruların Math Taksonomisine Göre İncelenmesi.  International Primary Education Research Journal, 9(1), 67-95., Doi: 10.38089/İperj.2025.206 (Yayın No: 98232

œ Koç Akran Sevda (2025).  Analysis of Communıcatıonal Differences of Primary School Students With Speech and Language Disability.  International Online Journal Of Primary Education, 14(1), 15-28., Doi: 10.55020/İojpe.1586996 (Yayın No: 9823213)       

œ Akpolat Ali Haydar, Koç Akran Sevda (2024).  Investigation Of Turkish Teacher Candidates' Listening Comprehension Skills Using The Cornell Note-Taking Technique.  Instructional Technology And Lifelong Learning, 5(2), 340-370. (Yayın No: 9288537)

œ Koç Akran Sevda (2024).  The Effect Of React Strategy İn Augmented Reality-Based Applications On Theproblem-Solving  Skills  Of Teacher Candidates.  Nternational Journal Of Contemporary Educational Research, 11(4), 571-589., Doi: 10.52380/İjcer.2024.11.4.749 (Yayın No: 9288654)          

œ Koç Akran Sevda (2024).  Perceptions Of Teacher Candidates About The Concept Of "Education 5.0" Öğretmen Adaylarının “Eğitim 5.0” Kavramına İlişkin Algıları.  Anatolian Journal Of Educational Leadership And Instruction], 1(16), 16-37. (Yayın No: 9214260)

œ Koç Akran Sevda (2023).  Determining The 4c Skills Of Teacher Candidates With The Addıe Model.  The Journal Of International Education Science, 10(37), 75-96. (Yayın No: 873573

œ Koç Akran Sevda, Yılmaz Tuba (2023).  Öğretmen Adaylarının Yazı Çemberi Tekniğiyle Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersindeki Temel Kavramlara İlişkin Görüşleri.  Ajer - Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8(2), 90-121. (Yayın No: 8735771)

œ Koç Akran Sevda, Şen Gülbahar (2023).  Öğretmen Adaylarının Z Kuşağı Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metaforik Analiz Çalışması.  Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 11(1), 101-129. (Yayın No: 8735714)

œ Koç Akran Sevda, Şen Gülbahar (2023).  Öğretmen Adaylarının Z Kuşağı Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metaforik Analiz Çalışması.  Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 11(1), 101-129. (Yayın No: 8735714)

œ Koç Akran Sevda (2022).  Examination Of Teacher Candidates Opinions On The Double Major Program By The Learning Process Model.  International Journal Of Educational Researchers, 13(6), 156-172., Doi: 10.19160/E-İjer.1190947 (Yayın No: 8081386)

œ Gürbüztürk Oğuz, Koç Akran Sevda, Can Esra (2022).  Meslek Lisesi Öğrencilerinin “Uzaktan Eğitim İle Matematik Öğrenme” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları.  İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 9(18), 10-31. (Yayın No: 8081137)

œ Gürbüztürk Oğuz, Koç Akran Sevda, Köker Çirkin Burcu (2021).  Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenler ve Yöneticilerin Rehber Öğretmen/Psikolojik Danışmana İlişkin Metaforik Algıları.  Ajer - Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(2), 414-430. (Yayın No: 7316037)

œ Koç Akran Sevda (2021).  Öğretmen Adaylarının “Hibrit Eğitim” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması.  International Journal Of Humanities And Education, 16(7), 432-463. (Yayın No: 7316081)

œ Koç Akran Sevda (2021).  Ev Ödeviyle İlgili Makale ve Tezlerin Sistematik Analizi.  Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 9(1), 74-95. (Yayın No: 7316019)

œ Koç Akran Sevda (2021).  Sağlık Okuryazarlığı Üzerine Sistematik Derleme.  Uluslararası Beşeri Bilimler Ve Eğitim Dergisi, 7(15), 143-168. (Yayın No: 7091693) 

œ Gelir Kocaman İnci, Koç Akran Sevda (2021).  The Effects Of Caricature-Based Applications On The Preschool Children\U2019s Emotional Intelligence.  Eurasian Journal Of Educational Research, 21(26), 198-230., Doi: 10.14689/Enad.26.9 (Yayın No: 7091670)

œ Koç Akran Sevda, Bayrak Fatih (2020).  Flipped Öğrenme Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Teknolojiyi Kullanma Becerilerine Ve Akademik Başarılarına Etkisi.  Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 8(2), 90-113. (Yayın No: 6716461)       

œ Koç Akran Sevda (2020).  Yeni Öğretmenler Odası Tasarımı Modeline Yönelik Öğretmen Görüşleri.  Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(2), 18-30. (Yayın No: 6660410)       

œ Koç Akran Sevda, Bayrak Fatih (2020).  Flipped Öğrenme Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi.  Uluslararası Eğitim Bilim Ve Teknoloji Dergisi, 6(2), 128-156., Doi: 10.47714/Uebt.738920 (Yayın No: 6660609)

œ Koç Akran Sevda (2020).  Porphyrios Ağaç Temelli Uygulamalarla Öğretim İlke Ve Yöntemleri Dersindeki Temel Kavramların Öğretimi.  Nwsa Academic Journals, 15(4), 99-118., Doi: 10.12739/Nwsa.2020.15.4.1c0702 (Yayın No: 6660706)

œ Koç Akran Sevda, Kocaman Gelir İnci (2020).  Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarınıniletişim Becerilerine Etkisi.  Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi, 5(2), 125-148., Doi: 10.29250/Sead.721829 (Yayın No: 6660567)

œ Koç Akran Sevda (2020).  Okul Gelişim Modeli Projesinden Beklentiler: Okul Yöneticilerinin Görüşleri.  Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 8(1), 1-17. (Yayın No: 6660439)

œ Koç Akran Sevda, Yıldız Vildan (2020).  Sosyal Etkinlikler Modülüyle Öğrencilere Kazandırılan Değerler:Öğrenci Görüşleri1.  Uluslararası Beşeri Bilimler Ve Eğitim Dergisi, 6(14), 569-593. (Yayın No: 6660762

œ Koç Akran Sevda,Bakır Bahar (2019).  Öğretmenlerin Duygusal Zekâlarıyla Öz Yeterlilikleri Arasındaki İlişki.  Akademik Bakış Dergisi(75), 157-173. (Yayın No: 5909423         

œ Koç Akran Sevda, Kocaman İnci (2019).  Görselleştirmeye Dayalı Etkinliklerin Okul Öncesi Çocuklarinin Duygusalzeka Düzeyine Etkisi.  Eğitim Kuram Ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 5(1), 113-123. (Yayın No: 5909528)

œ Koç Akran Sevda, Gürbüztürk Oğuz (2019).  Effect Of Layered Curriculum İn Problem Solving Skills Of Students İnscience And Technology Course.  International Journal Of Educational Methodology, 5(1), 135-150. (Yayın No: 4917469)         

œ Koç Akran Sevda, Kocaman Gelir İnci (2019).  Okul Öncesi Çağdaş Yaklaşımlarının Okul Öncesieğitim Programına Yansıması: Öğretmen Görüşleri.  Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi(34), 269-280., Doi: 10.16990/Sobider.4809 (Yayın No: 4856939

œ Koç Akran Sevda, Üzüm Burhan (2018).  The Effect Of The Layered Curriculum On The 6th Grade Students’ Learningstyles İn Science Lesson.  International Journal Of Educational Methodology, 4 (3), 141-152., Doi: 10.12973/İjem.4.3.141 (Yayın No: 4682581)

œ Kazu İbrahim Yaşar, Koç Akran Sevda (2018).  5. Ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme stilleri ile Akademik Başarıları arasındaki İlişki (Malatya ve Elazığ İli Örneği).  Curr Res Educ (2018), 4(2), 62-85. (Yayın No: 4917544)

5.3. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:       

& Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli: İncelemeler Ve Yansımalar I, Bölüm Adı:(Öğrenci Profili) (2025)., Gürbüztürk Oğuz,Koç Akran Sevda,  Vizetek Yayıncılık, Editör:Orhan Karsak Hanife Gülhan, Şan İsmail, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 24, Isbn:978-625-5711-45-8, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9823233)

           

& Düşünme Becerileri Ve Öğretimi, Bölüm Adı:(Öğrenme Ve Düşünme Stilleri) (2025)., Koç Akran Sevda, Pegem Akademi, Editör:Korkmaz İsa, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 18, Isbn:978-625-57104-61-0, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9823238)       

           

& Düşünme Becerileri Ve Öğretimi, Bölüm Adı:(Düşünme Stillerinin Sınıflandırılması) (2025)., Koç Akran Sevda,  Pegem Akademi, Editör:Korkmaz İsa, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 23, Isbn:978-625-57104-61-0, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9823244)

           

& Dıjıtal Eğıtım Iı, Bölüm Adı:(Eğitim Ve Artırılmış/Sanal Gerçeklik) (2024)., Koç Akran Sevda,  Eğitim Yayınevi, Editör:Yurdakal İbrahim Halil, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 39, Isbn:978-625-6251-14-4, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 9314654)      

           

& 21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim Ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Bölüm Adı:(Kuantum Öğrenme Modeli) (2022)., Gürbüztürk Oğuz, Koç Akran Sevda,  Pegem Akademi, Editör:Gültekin Mehmet, Yazar Taha, Oral Behçet, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 671, Isbn:978-625-8325-40-9, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8088713)

                       

& Öğretim Teknolojileri, Bölüm Adı:(E-Öğrenme Ve Öğrenci Nitelikleri) (2022)., Koç Akran Sevda,  Eğiten Kitapevi, Editör:Ersoy Mustafa, Yüksel Kayahan Didem, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 347, Isbn:978-625-8297-96-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8089088)  

          

& Öğretim İlke Ve Yöntemleri, Bölüm Adı:(Öğretim Yöntemleri) (2022)., Koç Akran Sevda,  Nobel Akademik Yayıncılık, Editör:Kozikoğlu İshak, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 369, Isbn:978-625-427-557-9, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8088811)       

           

& Öğretim Teknolojileri, Bölüm Adı:(Yapay Zekâ (Aı) +Eğitim) (2022)., Koç Akran Sevda,  Eğiten Kitapevi, Editör:Ersoy Mustafa, Yüksel Kayahan Didem, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 347, Isbn:978-625-8297-96-6, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8089056)  

                      

& A Multidisciplinary Perspectives In Social And Educatıonal Scıences, Bölüm Adı:(Teachers' Perceptions Regardıng The "Live Lesson" Concept: A Metaphor Analysıs Study) (2021)., Koç Akran Sevda,  İksad Publishing House, Editör:Mustafa Kahyaoğlu, Safa Acar, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 41, Isbn:978-625-8061-95-6, İngilizce(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 7338072) 

                 

& Ipcedu -E Kitap, Bölüm Adı:(Öğretmenlerin “Yetişkin Eğitimi” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları) (2020)., Gürbüztürk Oğuz, Koç Akran Sevda, Topuz Mustafa,  Pegem  A  Akademi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 15, Isbn:978-625-7228-61-9, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 6660995)  

                     

& Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Bölüm Adı:(Ters-Yüz Sınıflarda ( Flipped Classrooms) Alfakuşağı.) (2018)., Koç Akran Sevda,  Ivpe, Editör:Harun Şahin,Abidin Temizer, Marijan Premovıć, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 20, Isbn:978-9940-540-38-8, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4707982)

       

& Öğretimilke Ve Yöntemleri, Bölüm Adı:(Öğretim Modelleri Ve Stratejileri) (2018)., Koç Akran Sevda, Asos Yayınları, Editör:Mehmet Nuri Gömleksiz, Basım Sayısı:2, Sayfa Sayısı 351, Isbn:978-605-2132-81-4, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4925874)

      

& Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Bölüm Adı:(Y Kuşağından Z Kuşağına Geçişte Stem Eğitimi) (2018)., Koç Akran Sevda,  Gece Kitaplığı, Editör:Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 51, Isbn:978-605-288-614-4, Türkçe(Bilimsel Kitap) (Yayın No: 4743600)

 

5.4 Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (Proceedings) Basılan Bildiriler :


Ë  Gürbüztürk O., Koç, S. Ve Üner., Z.İ (2016).  Why Using Upright Basic Scrıit?: Teacher Perceptions. 5th International Congress On Curriculum And Instruction (ICCI – 2017). Marmaris/Muğla.


Ë  Koç, S. Ve Kocaman, İ. (2017).The  Effect Of Caricature Based Learning-Teaching Approach On Pre-School Students’ Speaking And Listening Skills. 5th International Congress On Curriculum And Instruction (ICCI – 2017). Marmaris/Muğla.


Ë  Akran, S.K Ve Deniz, S. (2017). Cognıtive Structures On “Auntıic Learnıng” Of Students Of The Department Of Child Development Through Word Associatıon Test. International Social Sciences And Education Conference (ISSEC2017, 19-23 October, 2017-ANTALYA.


Ë  Akran, S.K Ve Kocaman, İ. (2017). Reflection Of Pre-School Modern Approaches To Pre-School Education Program: Teacher’s Opinions. International Conference On Multidisciplinary, Science, Engineering And Technology (IMESET’17)  October 27-29, 2017, Bitlis.


Ë  Akran, S.K Ve Kocaman, İ. (2017). The Effects Of Play-Based Teaching Approaches To Pre-School Students 'Learning Choices. International Conference On Multidisciplinary, Science, Engineering And Technology (IMESET’17)  October 27-29, 2017, Bitlis.

 

Ë  Koç, S. Ve Aşiroğlu, S. (2017). Yazı Çemberi Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi YEAUK 2017: Uluslarası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları Ve Uygulamaları Kongresi, Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi,  Marmara Üniversitesi, ÜNDER İşbirliğiyle, 19-20 Mayıs, 2017, İstanbul.

 

Ë  Aşiroğlu, S Ve. Koç, S. (2017). Öğretim İlke Ve Yöntemleri Dersi İle İlgili Kavramlara Yönelik Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Algıları: Fenomolojik Bir Araştırma YEAUK 2017: Uluslarası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları Ve Uygulamaları Kongresi, Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi,  Marmara Üniversitesi, ÜNDER İşbirliğiyle, 19-20 Mayıs, 2017, İstanbul.

 

Ë  Koç, S. Ve Aşiroğlu, S. (2017). Öğretmenlerin Stem Eğitimi Ve Yapılandırmacı Eğitim Anlayışına Yönelik Algıları: Yapılandırmacı Eğitim Anlayışı Stem Eğitimine Hazırlık Mıdır? Uluslararası Öğretmen Eğitimi Ve Akreditasyon Kongresi. EPDAD – Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakülltesi İşbirliğiyle, 19-21 Mayıs 2017.

 

Ë  Aşiroğlu, S Ve. Koç, S. (2017). Öğretmenlerin Stem Eğitimi Konusundaki Hazırbulunuşlukları. Uluslararası Öğretmen Eğitimi Ve Akreditasyon Kongresi. EPDAD – Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakülltesi İşbirliğiyle, 19-21 Mayıs 2017.

 

Ë  Koç, S. Ve  Özdemir E., (2016).  The Vıews Of Teachers On Questıons That Are Included In Educatıonal Inmatıcs Network Module And Questıons Asked.  4. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3297626).


Ë  Gürbüztürk O., Koç ,S. Ve Özdemir E., (2016).  The Effect Of Writing Techniques İn Quantum Learning Model On The Critical Thinking Tendency Of Prospective Teachers.  . Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi (Iccı/Epok-2016) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3297838).


Ë  Koç, S.Ve Özdemir E. (2016).  Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarına İlişkin Görüşleri. Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3297291).

 

Ë  Koç , S., Üner, Z.İ. (2016).  Danışman Öğretmenlerin, Danışman Eğitimi Ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri. Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3297291).


Ë  Koç, S.Ve Akran, K.  (2016). Aday Öğretmenlik Eğitimine İlişkin Danışman Öğretmen Algıları: Fenomenografik Bir Araştırma  14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION.Innovations And Challenges Of Teacher Education Sustainable Development Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleş Eğitim Fakültesi-12-14 Mayıs-2016-KONYA.


Ë  Koç , S. (2015).  Ortaokul Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri..  Iı.Ulusal (Uluslarası Katılımlı) Değerler Eğitimi Kongresi. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304672).

Ë  Koç, S. Ve Epçaçan, E. (2015).  Öğretmen Adaylarının, Kuantum Öğrenme Tekniklerini Kullanma Becerilerine İlişkin Görüşleri..  3. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi: Yükseköğretimde Program Çalışmaları. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304629


Ë  Koç ,S.,  Ş., Atila Ve   Bakır, B. (2015).  İngilizce Dersinde Basamaklı Öğretim Programının 8.Sınıf Öğrencilerinin Biliş Ötesi Farkındalığına Etkisi..  3. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi: Yükseköğretimde Program Çalışmaları. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304652)


Ë  Gürbüztürk O.,,Koç ,S., Babaoğlu, H.B(2015).  İngilizce Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin 7.Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi..  Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi: Yükseköğretimde Program Çalışmaları. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304606)


Ë  Koç , S., Ve Deniz Tavukçu, S. (2015).  Allosterik Öğrenme Modelindeki Eğitim Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi..  Iıı.Uluslar Arası İlkokul Eğitimi Konferansı. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2304696).


Ë  Koç, S. (2015).  The Evaluatıon Of Teacher Candıdates’ Usıng The Skılls Of Crıtıcal Thınkıng Strategıes.  International Teacher Education Conference (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2304513).


Ë  Gürbüztürk O., Ve Koç, S. (2011).  İlköğretim Öğretmenlerinin Kuantum Öğrenme Modelini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi.  I.Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1264196).


Ë  Arıbaş, S., Camuzcu Ve S, Koç ,S. (2011).  Öğretmen Yetiştiren Programların Özel Alan Yeterliliklerine Göre Değerlendirilmesi..  I. Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretimi Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1264197)


Ë  Gürbüztürk O., Ve Koç, S. (2010).  21.Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık    Becerilerinin Değerlendirilmesi.  19.Eğitim Bilimler Kurultayı, 69-70. (Özet Bildiri/)(Yayın No:1264536)

 

5.5. Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler :

Á    Koç Akran Sevda (2020).  Türkiye’deki Z Kuşakların Eğitiminde Ailenin Rolü: Jeanjacques Rousseau’nun “Emile Ya Da Eğitim Üzerine” Örneği.  Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6(2), 79-100., Doi: Https://Doi.Org/10.31463/Aicusbed.731696 (Kontrol No: 6763054)

 

Á    Koç Akran Sevda (2019).  1924-2009 Tarihleri Arasında Atatürkçülük Ve Türk Kültürü Konularının sosyoloji Dersindeki Yeri.  Ege Eğitim Dergisi, 20(1), 223-243., Doi: 10.12984/Egeefd.465049 (Kontrol No: 5909483)

 

Á    Koç Akran Sevda,Babaoğlu Melike (2019).  İngilizce Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin eleştirel Ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerineetkisi1.  Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 38(1), 73-97., Doi: 10.7822/Omuefd.465620 (Kontrol No: 5909729)

 

Á    Koç Akran Sevda,Yavuz Şengül, Bakır Bahar (2019).  Ingilizce Dersinde Basamaklı Ogretim Programının 8. Sınıf Öğrencinin Bilis Ötesi farkındalığına Etkisi.  Akdeniz Eğitim Arastirmalari Dergisi, 13(28), 107-125., Doi: 10.29329/Mjer.2019.202.6 (Kontrol No: 5909785)

 

Á    Bakır Bahar,Koç Akran Sevda (2019).  Ortaokul 7. Sınıf Matematik Dersinde Kuantum Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Biliş Ötesi Öğrenme Stratejilerine Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi.  Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesieğitim Fakültesi Dergisi, 19(1), 67-85., Doi: 10.17240/Aibuefd.2019.19.43815-441478 (Kontrol No: 4908350)

 

Á    Koç Akran Sevda, Keskin Süleyman,Yücel Sümeyye (2019).  Öğretim Üyelerinin Kullandığı Beden Dilinin öğrenme-Öğretme Süreçlerine Katkıları.  Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi(17), 403-424. (Kontrol No: 4917649)

 

Á    Koç Akran Sevda, Koyuncu Abdurrahman (2018).  The Hidden Curriculum Of A School According To Teachers Andstudents.  Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 4(2), 73-89. (Kontrol No: 4791933)

 

Á    Koç Akran Sevda, Özdemir Elham (2018).  Eğitim Bilişim Ağı (Eba) Ders Modülünde Yer Alan Sorular İleteog Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmengörüşleri.  Harran Education Journal, 3(2), 14-26., Doi: 10.22596/2018.0302.14.26 (Kontrol No: 4682516)

 

Á    Koç Akran Sevda, Epçaçan Ekrem (2018).  The Effectiveness Of The Transformational Learningmodel On The Critical Thinking Tendency And On The Meta-Cognitive Awareness Of The Students İn The 6thgrade Science Course.  Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen Ve Matematik Eğitimi Dergisi (Efmed), 12(2), 538-571., Doi: 10.17522/Balikesirnef.506469 (Kontrol No: 4682853)

 

Á    Aşiroğlu Sevim, Koç Akran Sevda (2018).  Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi.  Kafkas Üniversitesi, E – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi,, 5(3), 1-13., Doi: 10.30900/Kafkasegt.442694 (Kontrol No: 4915872)

 

Á    Koç Akran Sevda, Aşiroğlu Sevim (2018).  Yazı Çemberi Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi.  İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 5(10), 35-48., Doi: 10.29129/İnujgse.439757 (Kontrol No: 4789439)

 

Á    Koç Akran Sevda, İş Üner Zehra (2018).  Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi Ve Aday Öğretmen Yetiştirme sürecine İlişkin Görüşleri.  Kastamonu Education Journal, 26(5), 1723-1736., Doi: 10.24106/Kefdergi.2480 (Kontrol No: 4682383)

 

Á    Koç Akran Sevda, Kocaman İnci (2018).  Öğretmenlerin Ve Velilerin Okul Öncesi Eğitimkurumlarındaki Veli Toplantılarına İlişkin Algıları.  Uluslararası Eğitim Bilim Ve Teknoloji Dergisi, 4(2), 97-110. (Kontrol No: 4922393)

 

Á    Koç Akran Sevda, Acıdemir Merve, Uludağ Şevval (2018).  Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları.  E – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(2), Doi: 10.30900/Kafkasegt.441228 (Kontrol No: 4917918)

 

Á    Koç Akran Sevda, Kocaman İnci (2018).  Oyun Tabanlı Öğrenme-Öğretme Modelinin Okul Öncesi çocuklarının Öğrenme Tercihlerine Etkisi.  Gefad / Gujgef, 38(2), 515-533. (Kontrol No: 4682022)

 

Á    Koç Akran Sevda, Kocaman İnci (2018).  Karikatüre Dayalı Öğrenme- Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin konuşma ve Dinleme Becerilerine Etkisi.  E-Uluslararası Eğitim araştırmaları Dergisi, 9(2), 105-122., Doi: 10.19160/İjer.384847 (Kontrol No: 4682673)

 

Á    Gürbüztürk Oğuz, Koç Akran Sevda, İş Üner Zehra (2018).  Neden Dik Temel Yazı?: Öğretmen Algıları.  Ajesı - Anadolu Journal Of Educational Sciences Internationa, 8(2), 199-237., Doi: 10.18039/Ajesi.454652 (Kontrol No: 4681334)

 

Á    Koç Akran Sevda (2018).  The Effect Of The Applıcatıon Of Layered Currıculum On The Metacognıtıon Awareness Of Students In The 6th Class Scıence And Technology Lesson.  Anadolu Eğitim Liderliği Ve Öğretim Dergisi, 6(1), 1-25. (Kontrol No: 4312106)

 

Á    Koç Akran Sevda,  Özdemir Elham (2018).  Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Öğretmen Adaylarının Konuşma kaygılarına İlişkin Görüşleri.  The Journal Of International Lingual, Social And Educational Sciences, 4(1), 38-49. (Kontrol No: 4682232)

 

Á    Koç Akran Sevda, Babaoğlu Melike (2017).  Comparative Assessment Of Allosterıc Learnıng Modeland 5e Model Process Steps.  International Journal Of Recent Scientific Research, 8(12), 22670-22673., Doi: 10.24327 (Kontrol No: 4165145)

 

Á    Koç Sevda, Çelik Abdulaziz (2017).  Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri.  Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (Gefad), 37(2), 711-735. (Kontrol No: 3978278)

 

Á    Koç Akran Sevda, Epçaçan Ekrem (2017).  Öğretmen Adaylarının Kuantum öğrenme Tekniklerini Kullanma becerilerine İlişkin Görüşleri.  Current Research İn Education, 3(2), 66-80. (Kontrol No: 3978661)

 

Á    Koç Sevda, Akran Koray (2017).  The Perceptions Of Supervising Teachers On Theprospective-Teacher Training: A Phenomenographicresearch.  International Journal Of Human Sciences (Jhs), 14(1), 976-986., Doi: 10.14687/Jhs.V14i1.4167 (Kontrol No: 3977468)

 

Á    Koç Sevda (2016).  The Influence Of Flipped Learning On Attitudes Of Students Towards Technology İn 8th Grade Math Lesson.  International Journal Of Humanities And Social Science Invention, 5(11), 61-68. (Kontrol No: 3328091)

 

Á    Koç Sevda (2016).  Ortaokul Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri.  Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(1), 377-396. (Kontrol No: 3291042)

 

Á    Gürbüztürk Oğuz,Koç Sevda,Hatice Melike Babaoğlu (2016).  The Effect Of Allosteric Learning Model On The Problem Solving Skills Of 7th Grade Students İn English Courses.  Journal Of Education And Future.(9), 67-82. (Kontrol No: 2305039)


5.6. Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan Ve Bildiri Kitaplarında Basılan Bildiriler:

 

a Gürbüztürk O.,, Koç ,S. (2015).  Ortaokul 6.7.8 Sınıf Öğretim Programlarında Yer Alan Etkinliklerin  Öğrencilerin Duygusal Zekalarına Katkısı.  3.Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1266955).

 

a Gürbüztürk O.,, Koç ,S. (2012).  Öğretmen Adaylarının "Kişisel Ve Mesleki Değerler-Mesleki Gelişim" Yeterlik Alanına Sahip Olma Düzeylerini Değerlendirilmesi..  Iı.Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, 246-248. (Özet Bildiri/)(Yayın No:1266951).

 

a Gürbüztürk O.,, Koç ,S. (2010).  21. Yüzyılda Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık    Becerilerinin Değerlendirilmesi.  19.Eğitim Bilimler Kurultayı (Özet Bildiri/)(Yayın No:1264529).

 

a Merter F.,, Koç ,S. (2010).  İlköğretim Öğretmenlerinin Bilgi Toplumu Eğitimi Konusundaki Tutumları..  9.Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 524-528. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:1266948).

 

a Gürbüztürk O.,, Koç ,S. (2010).  İlköğretim Öğretmenlerinin 5e Modelini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi.  Mehmet Akif Ersoy 20.Eğitim Bilimler Kurultayı, 114-115. (Özet Bildiri/)(Yayın No:1266950).

 

a Koç ,S., Kerimgil S. (2007).  Anadolu Öğretmen Liselerinde Örtük Programa İlişkin Öğretmen-Öğrenci Görüşleri.  16.Ulusal  Eğitim Bilimler Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1264511).


6. Sanat ve tasarım etkinlikleri :

 T Ulusal, Sergiler/Karma sergiler /, 05.05.2016-05.05.2016, Siirt Üniversitesinde Materyal Tasarım Sergisi, Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, (No: 122579)

 

T “Eğitimle Büyüyen İyilik Kızılayla Güç Bulur” Temalı Farkındalık Etkinliği Düzenlendi.


7. Sertifika

Í Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm Projesi, Akademik personellerin hizmetine açılan Dijital Çağda Yükseköğretimde Öğrenme ve Öğretme dersinin amacı dijital teknolojilerin eğitimde kullanımına yönelik farkındalık yaratmak ve bazı yeni eğitsel uygulamaları tanımaktır., Siirt Üniversitesi, Sertifika, 19.11.2018 -06.01.2019 (Ulusal)

 

Í Yükseköğretimde Kalite  Güvence Sistemi Eğitimi, Dicle Kalkınma Ajansı (Sözleşme No:TRC3/17/TD0006) 2017 yılı teknik destek programı çerçevesinde, Siirt Üniversitesi’xxne Yükseköğretimde Kalite Güvence Sistemi projesi kapsamında DAMS EĞİTİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ firması tarafından ”Yükseköğretimde Kalite Güvence Sistemi Eğitimi” vermiştir., Siirt Üniversitesi, Sertifika, 19.03.2018 -21.03.2018 (Ulusal) 

 

8.Son iki yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki tabloyu doldurunuz.

 LİSANS VE YÜKSEK LİSANS DERSLERİ

YIL

SINIF

DERSİN ADI

BÖLÜM

DERS SAATİ

 

(2014-2015)

2

Bilimsel araştırma yöntemleri

SINIF ÖĞR.

2

 

(2014-2015)

2

Öğretim ilke ve yöntemleri

SINIF ÖĞR.

15

 

(2014-2015)

2

Öğretim teknolojileri ve materyal tasarım

MAT.+SINIF ÖĞR.

8

 

(2014-2015)

1

Eğitim psikolojisi

SINIF ÖĞR.

6

 

(2014-2015)

4

Program geliştirme

SOSYAL BİLG.

4

 

(2014-2015)

4

Öğretmenlik uygulaması

SINIF ÖĞR.

1

 

(2014-2015)

4

Program geliştirme

SOSYAL BİLG.

4

 

(2014-2015)

2

Öğretim ilke ve yöntemleri

SINIF ÖĞR.

15

 

(2015-2016)

2

Öğretim Teknolojileri ve Materyal tasarım

SINIF Ö+TÜRKÇE

16

 

(2015-2016)

2

Öğretim İlke ve Yöntemleri

SINIF ÖĞR.

12

 

(2016-2017)

2

Öğretim teknolojileri ve materyal tasarım

SINIF ÖĞR.

8

 

(2016-2017)

1

Eğitim psikolojisi

SINIF ÖĞR.

6

 

2017-2018

2

Öğretim ilke ve yöntemleri

MAT ÖĞR+FEN BİLGİSİ ÖĞR.

9

 

2017-2018

1

Eğitim Bilimlerine Giriş

SINIF ÖĞR.

6

 

2017-2018

1

Eğitim psikolojisi

SOSYAL BİLGİLER ÖĞR.

6

 

 

2024-2025

 

Eğitimde Drama

 

6

 

2025-2026

 

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler

ORTAK

4

 

2025-2026

 

Eğitimde Drama

ORTAK

6

 

YÜKSEK LİSANS

 

(2014-2015)

 

Çağdaş Öğrenme ve Öğretme Kuramları

Yüksek Lisans

3

 

(2014-2015)

 

Tez hazırlık

Yüksek Lisans

4

 

(2014-2015)

 

yetişkin eğitimi

Yüksek Lisans

3

 

(2014-2015)

 

Eğitimde ölçme teknikleri

Yüksek Lisans

3

 

(2014-2015)

 

Program Geliştirmenin Temelleri

Yüksek Lisans

3

 

(2014-2015)

 

Çağdaş öğrenme kuramları

Yüksek Lisans

3

 

(2014-2015)

 

Tez hazırlık

Yüksek Lisans

1

 

(2014-2015)

 

Eğitimde Yeni Yönelimler

Yüksek Lisans

1

 

(2014-2015)

 

Yetişkin Eğitimi

Yüksek Lisans

3

 

(2014-2015)

 

Uzmanlık alan dersi

Yüksek Lisans

8

 

(2015-2016)

 

Yüksek lisans tez çalışması

Yüksek Lisans

1

 

(2015-2016)

 

Yüksek lisans tez hazırlık II

Yüksek Lisans

1

 

(2015-2016)

 

Eğitim, Rem Ve Sosyal Değişme

Yüksek Lisans

3

 

(2015-2016)

 

Eğitimde Yeni Yönelimler

Yüksek Lisans

3

 

(2015-2016)

 

Uzmanlık Alan Dersi

Yüksek Lisans

1

 

(2015-2016)

 

Uzmanlık Alan II

Yüksek Lisans

8

 

(2015-2016)

 

Eğitimde Ölçme Teknikleri

Yüksek Lisans

3

 

(2015-2016)

 

Yüksek Lisans Semineri

Yüksek Lisans

1

 

(2015-2016)

 

Tez Danışmanlığı

Yüksek Lisans

1

 

(2016-2017)

 

Eğitimde Ölçme Teknikleri

Yüksek Lisans

3

 

(2016-2017)

 

Uzmanlık Alan

Yüksek Lisans

8

 

(2016-2017)

 

Tez Danışmanlığı

Yüksek Lisans

1

 

(2016-2017)

 

Yüksek Lisans Semineri

Yüksek Lisans

1

 

(2016-2017)

 

Uzmanlık Alan Dersi

Yüksek Lisans

1

 

2017-2018

 

Eğitim İstatistiği

Yüksek Lisans            1

3

 

2017-2018

 

Uzmanlık Alan

Yüksek Lisans

8

 

2017-2018

 

Tez Danışmanlığı

Yüksek Lisans

1

 

2017-2018

 

Yüksek Lisans Semineri

Yüksek Lisans

1

 

2017-2018

 

Eğitim İstatistiği

Tezli Yüksek

Lisans Iı.Öğretim

Eğitim Yönetimi Ve Tefttişi Anabilim Dalı

3

 

2025-2026

 

Eğitimde Yeni Yönelimler Sorunları

 

3

 

2025-2026

 

Değerler Eğitimi

 

 

 

 

 

 

Güncelleme : 20.11.2025 16:05:22