ÖZGEÇMİŞ
1. Adı Soyadı :
Halil Coşkun Çelik
2. Doğum Tarihi
: 24/10/1972
3. Unvanı :
Yrd. Doç. Dr.
4.Öğrenim Durumu :
Derece
|
Alan
|
Üniversite
|
Yıl
|
Lisans
|
Matematik
|
Dicle Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü
|
1990 - 1994
|
Y. Lisans
|
Uygulamalı Matematik
|
Dicle Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi, Fen Bilimleri
Enstitüsü, Uygulamalı Matematik ABD
|
1995-1997
|
Doktora
|
Biyoistatistik
|
Dicle Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü,
Biyoistatistik ABD.
|
1999-2004
|
5. Akademik
Unvanlar
Yardımcı
Doçentlik Tarihi : 20/12/2007
Doçentlik
Tarihi : -
Profesörlük
Tarihi : -
6. Yönetilen
Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
6.1. Yüksek Lisans Tezleri
1.
…
6.2. Doktora Tezleri
1.
…
7. Yayınlar
7.1. Uluslararası hakemli dergilerde
yayınlanan makaleler (SCI, SSCI, Artsand Humanities)
1.
…
7.2. Uluslararası
diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
1.
İlhan,
A., Çelik, H.C., & Faysal, A. M. (2017). Jo Niemeyer tarafından
geliştirilmiş Naef Modulan Toy materyalinin görsel tasarım ilke ve öğelerine
göre değerlendirilmesi ve bu konudaki öğrenci görüşleri. Dicle
Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(32),
875-891. Doi: 10.14582/Duzgef.1867
2. Çelik, H.
C. (2017). Mamatical modelling research in Turkey:
A content analysis study. Educational Research and
Reviews, 12(1), 19-27. Doi: 10.5897
3.
Çelik,
H.C., İlhan, A., & Samet, G. (2016). The evaluation of ses prepared on
project based learning in Turkey: A content analysis study. Journal
of Educational Sciences Research, 6(2), 61-74. Doi:
10.12973/Jesr.2016.62.4
4.
İlhan,
A., Çelik, H. C. (2016). Development of visual mamatics literacy scale
elementary education mamatics teacher candidates. Us-China
Education Review, 6(7), 391-401. Doi:
10.17265/2161-623x/2016.07.001
5.
Saffet,
K., & Çelik, H.C. (2016). A review of studies on academic success in
blended learning approach in Turkey: A content analysis study. Global
Journal Research Analysis 5(1), 345-349. Doi: 10.15373/22778160
6.
Çelik,
H.C., & İlhan, A. (2016). Attitude scale of statistics development
reliability and validity studies. International Journal of Current
Research, 8(6), 32885-32891.
7.
İlhan,
A., Çelik, H.C., & Alper, A. (2016). Üniversite öğrencilerinin bilimsel
araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi. İnönü
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(2),
141-156. Doi: 10.17679/İuefd.17218132
8. İlhan, A.,
Çelik, H.C., Gemci, M., & Ejder, Ç.M. (2016). Examination of
relationship between internet attitudes and internet addictions of 13 18 year
old students: The case of Kahramanmaraş. TOJET: The Turkish Online Journal
of Educational Technology, 15(2), 73-77.
9.
Çelik,
H. C., & Gündüz, S. (2016). İlköğretim matematik öğretmen adaylarının
akademik başarı ve matematiğe yönelik tutumlarının öğrenme stilleri açısından
incelenmesi. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi
Dergisi, 1(28), 278-278. Doi: 10.14582/Duzgef.730
10.
Çelik,
H. C. (2015). Effects of computer course on computer self efficacy computer
attitudes and achievements of young individuals in Siirt/Turkey. Educational
Research and Reviews, 10(3), 249-258. Doi:
10.5897/Err2014.2037
11.
Gündüz,
S., & Çelik, H. C.. (2015). Öğrencilerin matematik dersinde akıllı tahta
kullanımına yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Dicle
Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(25),
156-173. Doi: 10.14582/Duzgef.535
12.
Çelik,
H. C., Gazioğlu, S., & Pesen, C. (2012). Development ofscale to measure
teacher candidates attitudes toward research. Journal of
Educational Sciences Research, 2(2), 105-121., Doi: 10.12973
13.
Ayşe,
A., Çelik, H. C., Aypay, A., & Sever, M. (2012). Technology acceptance in
educationstudy of preservice teachers in Turkey. TOJET:
The Turkish Online Journal Of Educational Technology, 11(4),
264-270.
14.
Kahyaoğlu,
M., & Çelik, H. C.. (2012). Examining secondary and high school
students attitudes towards internet use according to different variables. E-Journal
of New World Sciences Academy, 7(3),
869-876.
15. Bindak, R., &
Çelik, H. C. (2006). Study
of reliability and validity of computer attitude scale teachers. Eurasian Journal of Educational Research, 1(22),
38-47.
16.
Çelik,
H. C., & Bindak, R. (2005). Investigation of primary school teacher
students attitudes towards mamatics various variables. Kastamonu
Education Journal,13(2), 427-436.
7.3.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan
bildiriler
1. Çelik, H.
C., Akın, M.F., & İlhan, A. (2017). Teaching identities of (ax+b)n
with Jo Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to visual design
principles and electives. Proceedings
of
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), 19-21
October 2017, (p. 115-116).
Antalya: Turkey
2. Akın, M.
F., İlhan, A., & Çelik, H. C. (2017). The investigation of (ax+b)n
identity through Join Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to views
of students. Proceedings
of
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), 19-21
October 2017, (p.118-119).
Antalya: Turkey
3. İlhan, A.,
Çelik, H. C., & Haydar, E. (2017). The effectiveness of CAD programming
education based on project based learning: An investigation of student views in
this knowledge.
Proceedings of
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), 19-21
October 2017, (p.147-148).
Antalya: Turkey
4. İlhan, A.,
& Çelik, H. C. (2017). Visual math literacy in lower dimensions what is
strength to procedure of its success of geometry? Proceedings of International
Conference on Mamatics and Mamatics Education (ICMME-2017), 11-13 May
2017, (p. 966-967). Harran University,
Şanlıurfa: Turkey
5. Mehmet, K.,
& Çelik, H. C. (2017). Examination of visual math literacy selfefficacy
perceptions of middle school students in terms of various variables. Proceedings of International
Conference on Mamatics and Mamatics Education(ICMME-2017), 11-13 May 2017, (p.
893-894). Harran University, Şanlıurfa: Turkey
6. Arzu, C.,
& Çelik, H. C. (2017). Analysis of attitudes about mobile learning of
prospective teacher of mamatics in terms of various variables. Proceedings of International
Conference on Mamatics and Mamatics Education(ICMME-2017), 11-13 May 2017, (p.
849-850). Harran University, Şanlıurfa: Turkey
7. İlhan, A.,
Çelik, H. C., & Erbaş, A. K. (2016). Geometric visualization of binomial
expansions of algebraic expressions in m of (ax+b)n. Proceedings of International
Engineering, Science and Education Conference(INESEC 2016), 1-3 December 2016, (p. 60-73).
Diyarbakır: Turkey
8. İlhan, A.,
Erbaş, A. K., & Çelik, H. C. (2016). The effects of using geometric figures
in modelling identities in m of (ax+b)n on success and
opinions of students of vocational schools of higher education. Proceedings of International
Engineering, Science and Education Conference(INESEC 2016), 1-3 December 2016, (p. 74-88).
Diyarbakır: Turkey
9. Çelik, H.
C., İlhan, A., Çelik, E., & İlhan, G. (2016). The effect ofblended
learning method on academic success and problem solving skills. Proceedings of International
Engineering, Science and Education Conference (INESEC 2016), 1-3 December 2016, (p. 35-43).
Diyarbakır: Turkey
10. Çelik, H.
C., İlhan, A., & Poçan, S. (2016). The effect of constructivist learning
approach in mamatics assessment field to academic achievement and academic
self perception. Proceedings
of
International Engineering, Science and Education Conference(INESEC 2016),
1-3 December 2016, (p.44-59). Diyarbakır: Turkey
11. Aslan, A., İlhan,
A., Çelik, H. C., & Ömür, E. H. (2016). The investigation of university
students epistemological belief subdimensions regarding to some variables. Proceedings of International
Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE) 14-16
October 2016, (p.843-856). Antalya: Turkey
12. Çelik, H.
C., İlhan, A., & Karayama, S. (2016). The content analysis method
evaluation mamatical modelling area studies permed in Turkey. Proceedings of International
Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE),
14-16 October 2016, (p.817-827). Antalya: Turkey
13. Çelik, H. C.,
İlhan, A., & Karayama, S. (2016). Tendency of studies in mamatics
literacy field: A content analysis study. Proceedings of International
Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE),
14-16 October 2016, (p.829-841). Antalya: Turkey
14. Çelik, H.
C., & İlhan, A. (2016). Problem solving skills in mamatics attitude
scale development study. Proceedings
of
International Conference on
Mamatics and Mamatics Education (ICMME-2016), 12-14 May 2016,(p. 596-598),
Fırat University, Elazığ: Turkey
15. Çelik, H. C.,
& İlhan, A., & Aslan, A. (2015). Üniversite öğrencilerinin bilimsel
araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi. Proceedings of International
Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2015), 2-4 December 2015, (p.575-583).
Sakarya University, Sakarya, Turkey
16. Çelik, H.
C. (2014). İstatistiğe yönelik tutum ölçeği: Geliştirme güvenirlik ve
geçerlilik çalışması. Proceedings
of
International Conference on Education Leadership in Light of Science,
22-24 May 2014, (p.87-88). Siirt University,
Siirt: Turkey
17. Çelik, H.
C., & Gündüz, S. (2014). İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğrenme
stillerinin akademik başarı ve matematiğe yönelik tutumları açısından
incelenmesi. Proceedings
of
International Conference on Education Leadership in Light of Science, 22-24
May 2014, (p.72-73). Siirt University, Siirt: Turkey
18. Kahyaoğlu,
M, & Çelik, H. C. (2011). Ortaöğretim ve yükseköğretim öğrencilerinin
internet kullanımına yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre
incelenmesi. Proceedings
of
5th International Computer ve Instructional Technologies Symposium (ICITS
2011), 22-24 September 2011, (p.692-698). Fırat University,
Elazığ, Turkey
19. Çelik, H.
C., & Çevik, M. N. (2011). İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin istatistik ve
olasılık ünitesini öğrenmeleri üzerinde bilgisayar destekli öğretimin etkisi. Proceedings of 5th
International Computer ve Instructional Technologies Symposium (ICITS 2011), 22-24
September 2011,
(p.436-445). Fırat University, Elazığ, Turkey
20. Çelik, H.
C. (2010). Bilgisayar kursunun gençlerin bilgisayara yönelik tutumları öz-yeterlik
algıları ve başarıları üzerindeki etkililiği. Proceedings of 4.
International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24-26
September 2010, (p.285-291). Selçuk University,
Konya: Türkiye
21. Çelik, H.
C., & Çevik, M. N. (2010). İşsiz gençlerin bilgisayar öz yeterlik
algılarının çeşitli değişkenler açısından karşılaştırılması. Proceedings of 4.
International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24-26
September 2010, (p. 344-349). Selçuk University,
Konya: Türkiye
7.4. Yazılan
uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler
1.
Çelik, H.
C. (2006). Bilişim Teknolojileri Temel Kavramları. G. Ali (Editör).
Bilgisayar-I temel bilgisayar becerileri içinde (s. 2-40). Ankara: Pegem
Akademi Yayıncılık
2.
Çelik, H.
C. (2012). Bilişim Teknolojileri Temel Kavramları. G. Ali (Editör). Bilgisayar
I-II temel bilgisayar becerileri içinde (6.Baskı) (s. 1-43). Ankara: Pegem
Akademi Yayıncılık
3. Tayfur, C., Pesen, C. & Çelik,
H.C. (2000).Temel Matematik I (2.Basım). Editör: Tayfur, C., Sayfa Sayısı 148,
Türkçe(Ders Kitabı), Birlik Ofset Matbaacılık, Eskişehir.
4. Tayfur, C., Pesen, C. & Çelik,
H.C. (2000).Temel Matematik II (2.Basım). Editör: Tayfur, C., Sayfa Sayısı 220,
Türkçe(Ders Kitabı). Birlik Ofset Matbaacılık, Eskişehir.
7.5. Ulusal
hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
1. Çelik, H. C. (2014).
İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin olasılık ve istatistik ünitesini öğrenmeleri
üzerinde bilgisayar destekli öğretimin etkisi. Düzce Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(2), 45-64.
2. Çelik, H. C., &
Çevik, M. N .(2010). İşsiz gençlerin bilgisayar öz yeterlik algılarının çeşitli
değişkenler açısından karşılaştırılması. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler
Dergisi, 5(1), 152-166.
3. Çelik, H. C., & Ceylan,
H. (2009). Lise öğrencilerinin matematik ve bilgisayar tutumlarının çeşitli
değişkenler açısından karşılaştırılması. Pamukkale Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi, 1(26), 92-101
4. Özgen, N., & Çelik,
H. C. (2008). Üniversite öğrencilerinin coğrafya dersine yönelik tutumlarının
kümeleme analizi ile belirlenmesi: Siirt Eğitim Fakültesi Örneği. Marmara
Coğrafya Dergisi, 1(17), 67-78.
5. Çelik, H. C., & Kahyaoğlu,
M. (2007). İlköğretim öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarının
kümeleme analizi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(4), 571-586.
6. Çelik, H. C., & Acar,
T. (2007). Kronik hemodiyaliz hastalarının depresyon ve anksiyete düzeylerinin
çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. Fırat Tıp Dergisi, 12(1), 23-27.
7. Özgen, N., Özbek, R.,
& Çelik, H. C. (2006). Coğrafya öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin
dersin hedeflerine ulaşma düzeyine etkisi. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
Dergisi, 1(13), 261-270.
8. Çelik, H. C., &
Bindak, R. (2005). İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayara
yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. İnönü
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(10), 27-38.
9. Çelik, H. C., Satıcı, Ö,
& Çelik, M. Y. (2005). Sağlık personellerinde kronik sigara içme
alışkanlığı olanların tutumlarına ilişkin değişkenlerin kümeleme analizi. Dicle
Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 32(1), 20-25
10. Çelik, H. C., Satıcı,
Ö., & Çelik, M. Y. (2004). Kronik sigara içme alışkanlığı olan üniversite
öğrencilerinin tutumlarına ilişkin değişkenlerin aşamalı kümeleme yöntemi
çözümlemesi. İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 11(4), 217-222
7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda
sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
1. Gündüz, S., & Çelik,
H. C. (2014). Öğrencilerin matematik dersinde akıllı tahta kullanımına yönelik
tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 9.Ulusal Eğitim
Yönetimi Kongresi, 8-10 Mayıs 2014, (s. 81-82). Siirt Üniversitesi,
Türkiye.
2. Çelik, H. C., & Gündüz,
S. (2014). Proje tabanlı öğrenme yaklaşımını temel alan çalışmaların
değerlendirilmesi Türkiye örneği. 9.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 8-10
Mayıs 2014, (s. 83-84). Siirt Üniversitesi, Türkiye.
3.
Çelik, H. C., & Mercimek, B. (2013). Bilgisayar türü
internet deneyimi ve kullanma sıklığına göre internet bağımlılık eğilimlerinin
karşılaştırılması. 22. Ulusal Eğitim
Bilimleri Kurultayı, 5-7 Eylül 2013, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi,
Eskişehir: Türkiye
4.
Çelik, H. C., & Mercimek, B. (2013). BÖTE bölümü
öğrencilerinin internet kullanma profilleri ve internete yönelik bağımlılık
eğilimleri. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri
Kurultayı, 5-7 Eylül 2013, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir: Türkiye
5. Çelik, H. C., & Pesen, C. (2008).
Araştırmaya yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması. I. Ulusal Eğitimde ve
Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 14-16 Mayıs 2008, (s.195-210).
Ankara Üniversitesi, Türkiye
6. Odabaş, A., Pesen, C., Çelik,
H. C., & Epçaçan, C. (2007). İlköğretim sınıf öğretmenlerinin matematik
dersi öğretim programının etkililiğine ilişkin görüşleri. I.Ulusal
İlköğretim Kongresi, 15-17 Kasım 2007, Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
7. Daşdağ, M., Çelik, M.
Y., Satıcı, Ö., Akkuş, Z., & Çelik, H. C. (2006). Hangi tür araştırmalarda
path analizi kullanılmalıdır. IX. Ulusal Biyoistatistik Kongresi, 5-9 Eylül
2006, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Tıp Fakültesi, Zonguldak: Türkiye
8. Özgen, N., & Çelik,
H. C. (2006). Üniversite öğrencilerinin coğrafya dersine yönelik tutumlarının
kümeleme analizi ile incelenmesi. 15. TUİK Araştırmaları Sempozyumu Veri
Kalitesi ve Güvenirliği IAS’2006
9. Kahyaoğlu, M., Çelik,
H. C., & Yangın, S. (2006). İlköğretim fen bilgisi matematik ve sınıf
öğretmenliği bölümü öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları. Ulusal
Sınıf Öğretmenliği Kongresi, 14-16 Nisan 2006, (s. 390-397). Gazi
Üniversitesi, Ankara, Türkiye
10. Çelik, H. C., & Satıcı,
Ö., Çelik, M. Y. (2004). Öğretmenlerden kronik sigara içme alışkanlığı
olanların tutumlarına ilişkin değişkenlerin aşamalı kümeleme yöntemi
çözümlemesi Hierarchical cluster analysis. VII. Ulusal Biyoistatistik
Kongresi 29 Eylül-2 Ekim 2004, Mersin Üniversitesi, Türkiye
11. Çelik, H. C., & Tez,
M. (2002). Hipertansif ve sağlıklı gebe kadınlarda yaş ortalama arteryel basınç
değişkenlerinin kovaryans analizi yardımıyla değerlendirilmesi. VI. Ulusal
Biyoistatistik Kongresi Tıpta Bilgisayar Uygulamaları, Dicle Üniversitesi,
Diyarbakır, Türkiye
12. Çelik, M. Y., Satıcı,
Ö., Akkuş, Z., Daşdağ, M., & Çelik, H. C. (2000). Kümeleme çözümlemesinde
başarılı kümeler elde etmenin koşulları Akademik personelin interneti
kullanmasıyla ilgili bir uygulama. 5. Ulusal Biyoistatistik Kongresi, 13-15
Eylül 2000, Eskişehir, Türkiye.
7.7. Diğer yayınlar
1.
…
2.
…
8.Projeler
1. Projenin
adı: Geometri
Derslerinde STEM Eğitiminin Akademik Başarıya, Tutuma Etkisi ve Öğrenci
Görüşleri.
Türü: BAP Projesi
Görev: Yürütücü
Tarih: 25.05.2017 -
26.12.2017
Bütçe: 4.956,00 TL
2. Projenin
adı: STEM
Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi, Matematik,
Mühendislik ve 21. Yüzyıl Tutumlarına Etkisi
Türü: BAP Projesi
Görev:
Eğitmen
Tarih: 25.05.2017 -
26.12.2017
Bütçe: 4.982,34 TL
3. Projenin
adı: Ekolojik Ayak İzimizi Tanıyalım Bilim Okulu Projesi.
Türü: TÜBİTAK
Görev: Eğitmen
Tarih: 09.07.2012
– 09.09.2012
Bütçe: ..
4. Projenin
adı: Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması
Türü: TÜBİTAK
Görev: Hakem
Tarih: 22.03.2010 – 26.03.2010
5. Projenin
adı: Bilişim
ve Gençlik Bütünleşiyor
Türü: SODES
Görev: Yürütücü
Tarih: 01.01.2010 -
30.10.2010
Bütçe: 150.000 TL
6. Projenin
adı: İlk
ve Ortaöğretimde Proje Yürütme ve Bilim Danışmanlığı Eğitimi Projesi
Türü: TÜBİTAK
Görev: Danışman
Tarih: 16.06.2008 –
27.06.2008
Bütçe: 79.865,00 TL
9.İdari Görevler
Görev adı
|
Üniversite/Fakülte
|
Bölüm
|
Baş-Bit
|
Dekan Yardımcılığı
|
Siirt Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
|
|
2009- 2010
|
Fakülte ve Yönetim
Kurulu Üyeliği
|
Siirt Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
|
|
2009-2011
|
Bölüm Başkanı
|
Siirt Üniversitesi Eğitim
Fakültesi
|
BÖTE
|
2007-2015
|
Anabilim Dalı
Başkanı
|
Siirt Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
|
İlköğretim
|
2007-2011
|
Erasmus Bölüm
Koordinatörü
|
Siirt Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
|
BÖTE
|
2009-2016
|
Bologna
Koordinatörü
|
Siirt Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
|
BÖTE
|
20014-2016
|
Uzaktan
Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürü
|
Siirt Üniversitesi Uzaktan Eğitim
Araştırma ve Uygulama Merkezi
|
|
2015-2016
|
Etik
Kurulu Üyeliği
|
Siirt Üniversitesi
|
Rektörlük
|
2017 dvm.
|
10.Bilimsel ve
Mesleki Kuruluşlara Üyelikler
1.
…
2.
…
11.Ödüller
1.
Yayın
Teşvik Ödülü, SİİRT ÜNİVERSİTESİ, 2017
12.Son iki yılda
verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki tabloyu
doldurunuz.
Akademik
Yıl
|
Dönem
|
Dersin
Adı
|
Haftalık
Saati
|
Öğrenci
Sayısı
|
Teorik
|
Uygulama
|
Lisans
2016-2017
|
Güz
|
İstatistik ve
Olasılık I
|
2
|
2
|
38
|
Bilimsel Araştırma
Yöntemleri
|
2
|
0
|
38
|
İstatistik
|
2
|
0
|
47
|
Matematik Öğretimi
Semineri
|
3
|
0
|
34
|
Teknoloji Destekli
Matematik Öğr.
|
2
|
0
|
37
|
Bahar
|
İstatistik ve
Olasılık II
|
2
|
2
|
36
|
Matematikte Proje
Geliştirme ve Yönetimi
|
3
|
0
|
38
|
Yüksek
Lisans
2016-2017
|
Güz
|
Temel İstatistik
|
3
|
0
|
3
|
Matematik Eğitim
Araştırmaları I
|
3
|
0
|
3
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
8
|
0
|
1
|
Yüksek Lisans Tez
Hazırlık
|
1
|
0
|
1
|
Bahar
|
Veri Çözümleme
Yöntemleri
|
3
|
0
|
3
|
Matematik Eğitim Araştırmaları
II
|
3
|
0
|
3
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
8
|
0
|
1
|
Yüksek Lisans
Semineri
|
1
|
0
|
1
|
Yüksek Lisans Tez
Hazırlık
|
1
|
0
|
1
|
Lisans
2017-2018
|
Güz
|
İstatistik ve
Olasılık I
|
2
|
2
|
38
|
Bilimsel Araştırma
Yöntemleri
|
2
|
0
|
38
|
Matematik Öğretimi
Semineri
|
3
|
0
|
34
|
Teknoloji Destekli
Matematik Öğretimi
|
2
|
0
|
37
|
Bahar
|
İstatistik ve
Olasılık II
|
2
|
2
|
32
|
Matematikte Proje
Geliştirme ve Yönetimi
|
3
|
0
|
35
|
Matematik Öğretim
Program. İncelenmesi
|
3
|
0
|
42
|
Yüksek
Lisans
2017-2018
|
Güz
|
Temel İstatistik
|
3
|
0
|
3
|
Veri Çözümleme Yöntemleri
I
|
3
|
0
|
3
|
Matematik Eğitim
Araştırmaları I
|
3
|
0
|
3
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
8
|
0
|
1
|
Yüksek Lisans
Semineri
|
1
|
0
|
1
|
Yüksek Lisans Tez
Hazırlık
|
1
|
0
|
1
|
Bahar
|
-----
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Not: Açılmışsa, yaz döneminde verilen
dersler de tabloya ilave edilecektir.